streda 21. decembra 2011

Rýchlovka #2 : Nový Conan

Nového Barbara Conana som netrpezlivo očakával. Keďže starého sa mi zatiaľ nepodarilo vidieť, nemal som s čím porovnávať, tento nový mal byť pre mňa akýmsi vstupom do jeho sveta v prevedení, na aké som zvyknutý ( CGI efekty a pod.)
Bohužiaľ, so svetom predstaveným Marcusom Nispelom nechcem mať nič spoločné. Čo to o Conanovi viem a je mi jasné, že krvavé jatky nie sú jeho podstatou. Síce ani tie by mi vo filme tak nevadili, keby boli dobre nastrihané. Aby bolo jasné, o čom hovorím: réžia, strih a vôbec scenár je totálne zlý. Nemá to ani hlavu, ani pätu, ani príbeh, ani emócie. Conanovi zabijú otca, Conan sa ide pomstiť. Cestou rozseká všetko a čo nerozseká to pretiahne. Na tom sa nedalo ani veľmi zasmiať. Jediné plus, sú sympatickí herci, skvelá výprava a... a dosť. Priemerný, až podpriemerný film. Ale pozerať sa to dá. 50 %

PS: Nechápem, prečo všade, v každej scéne boli ruiny dórskych stĺpov. Ešte aj uprostred hustého lesa! Nič len jeden zvalený stĺp, žiadna väčšia zrúcanina! WTF?


Barbar Conan
Conan the Barbarian
2011
r. : Marcus Nispel
h.:  Jason Momoa, Stephen Lang, Rachel Nichols, Ron Perlman, Rose McGowan

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára