sobota 11. februára 2012

Rýchlovka #6: Návrat Atkinsonovho Bonda

Pred rokmi, keď som si prvýkrát pozrel Johnnyho Englishe bol som nadšený. Bolo to v podstate to isté ako Get Smart, ibaže európske. Prvý English je priemerný film parodujúci môjho oblúbeného Jamesa Bonda, preto som si k nemu vytvoril vzťah.
Na dvojku som sa nesmierne tešil.

Mohla dopadnúť aj horšie. Johnny English sa vracia je tak isto priemerný film, len o niečo menej vtipný. Aj keď to nikto nechce priznať Rowan Atkinson starne a je to vidieť. Napriek tomu tento film ešte utiahol.No i tak sa mi film nepáčil. Prečo? Sám neviem. Scenár bol vcelku obstojný, logické chyby museli nastať po zostrihaní materiálu na požadovanú dĺžku, alebo je autor proste blbec, ktorý si myslí, že sa s časom môže pohrávať ako chce a divák si to nevšimne. Lenže ja som si to všimol, rušilo ma to, film som si nevychutnal i napriek skvelým scénam (naháňačka na invalidnom vozíku a úvodné prenasledovanie vraha).
Možno za to môže priemerná, mdlá réžia, ktorá vykastrovala aj "záverečný výbuch". A zo začiatku to vizeralo tak sľubne, efektné titulky, vtipné akčné... potom tomu došiel dych a hoci sa Johnny velmi snažil, druhý nechitil. Škoda. Dúfam, že trojka už nebude. 60%

P.S.: V skutočnosti to nie je až taká katastrofa, pozerať sa to dá, človek sa aj zabaví ale až to neuvidíte o nič neprídete. A vlastne hej, scéna v záverečných titulkoch kde English varí stojí fakt za to! Skúste si ju nájsť na YouTube! :)

Johnny English Reborn
Johny English sa vracia
2011
r. : Oliver Parker
h. : Rowan Atkinson, Dominic West, Gillian Anderson, Rosamund Pike, Mark Ivanir a ďalší.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára